diumenge, 31 de juliol del 2016

Operació tornada, entrada 5, Bernat

Hola de nou i benvinguts a una de les últimes entrades. Això ja s'acaba!

Des de l'anterior entrada he estat a Àustria, Alemanya i Suïssa. Quins països tan bonics, hi ha tantes coses per veure... Però aquí la vida no val el mateix que al sud est asiàtic.. (com podreu imaginar) així que no m'entretinc massa. Tot i així aprofito el temps tan com puc! Actualitzem el mapa i passem a veure algunes fotos de les ciutats on he estat.



VIENA, ÀUSTRIA

Viena està molt a prop de Bratislava, la ciutat d'on venia, però l'idioma és totalment diferent. Aquí em vaig trobar a moltíssims turistes espanyols i d'altres nacionalitats europees que estan fent l'InterRail, així que em trobava amb molta gent que estava viatjant per aquests països igual que jo. En quan a la ciutat, és preciosa i plena d'edificis que semblen, o eren, palaus. 

Un dels palaus ara museu.

Òpera de Viena.

SALZBURG, ÀUSTRIA

Salzburg encara em va agradar més. Potser al ser més petita i rodejada de muntanyes la fa més encantadora i tranquil·la. Com que la temperatura és perfecte i el paisatge tan bonic vaig aprofitar per anar a córrer una mica fins arribar al palau de Hellbrunn on es va rodar la pel·lícula "Sonrisas y lágrimas", que en anglès és "Sound of music". Es veu que ve de lluny això de inventar-nos els títols de les pel·lícules. 

Vistes des d'un dels turons.

Carres de la ciutat.
MUNIC, ALEMANYA

El centre d'aquesta ciutat també és molt interessant, però diria que el més famós és el que en diuen l'or líquid! Bé, ningú es pren una cervesa a la rambla de Barcelona, jo tampoc ho vaig fer al centre de Munic. Però sí que en vaig provar alguna i evidentment boníssima! Munic és enorme i vaig preferir sortir a les afores per visitar altres llocs també molt interessats, el castell de Neuschwanstein i el camp de concentració de Dachau. 

Vista del castell

Entrada del castell

Camp de Dachau.

Palau de Nymphenburg.

Ajuntament de Munic.
CONSTANÇA, ALEMANYA

Aquest poble situat a la frontera entre Suïssa i Alemanya està a la vora del llac que li dóna el nom i a la vista dels Alps. Per arribar-hi l'autocar va entrar en un vaixell transbordador i el viatge en sí ja va valer la pena.
Vista del poble

Vista de la catedral

BASILEA, SUÏSSA

La meva intenció era passar per Zuric però per motius logístics no va poder ser. Així que va "tocar" la ciutat de Basilea i també l'he trobat molt bonica. Per Suïssa aniré pràcticament volant perquè és un dels països més cars del món i a sobre he vingut en cap de setmana i en plena celebració del dia nacional! Fantàstic! Let's blablacar.

Riu de la ciutat

Un carrer

I fins aquí la entrada! Ens veiem a la setmana entrant i potser ja la pròxima actualització serà des de Barcelona. Una abraçada a tots i bones vacances aquells que ja les estigueu gaudint!
Bernat

1 comentari:

  1. Bernat......ja ets conscient que el teu somni s'ha fet realitat?
    6 mesos curts per a tu i llargs per a nosaltres però hem de dir que ha estat un plaer haver compartit aquest viatge. Quantes coses que hem vist, compartit, experimentat i gaudit amb tu.

    Com diu la dita: roda el món i torna al born!!!!!!

    Propera parada Barcelona!!!!!

    ResponElimina