dimarts, 26 d’abril del 2016

Laos!

Bon dia a tots! Avui tornem a actualitzar després de gairebé un mes! No és que no tinguéssim ganes de penjar fotos però es que les connexions que hem tingut fins ara no han estat massa bones. Durant tot aquest mes em estat pel nord de Laos, una zona muntanyosa on hem conegut un munt d'amics viatgers. En aquest mes ha coincidit, també, la celebració de l'any nou. Ja portem dos caps d'any des que estem pel sud-est asiàtic!
El primer poblet que vam veure de Laos va ser Muang Khua. Vam fer un parell de nits en un Guest House amb unes vistes meravelloses del riu per on després vam continuar el nostre viatge.

Vistes des de l'habitació.

Servei de barques de transport.
Després d'unes horetes baixant pel riu amb aquestes barques vam arribar a la següent destinació, Muang Ngoy. Aquest és un poble molt petit, tranquil i imprescindible per gaudir dels paisatges de Laos.  A partir de Muang Ngoy es poden fer vàries excursions a través dels camps d'arròs fins a diferents poblets rurals del voltant.

Torrent on vam poder fer un refrescant bany!

Autèntiques artistes amb el teixit.

Camps d'arròs (estació seca)

Petits pobles rurals.
Quan ja estàvem decidits a continuar vam tornar a fer servir el riu com a via de transport, aquest cop cap a Nong Khiao. Aquesta és una població més gran que l'anterior i amb més serveis, però amb el paisatge igual de bonic!

Posta de sol.

Vistes del poble.
A partir d'aquí ja vam tornar a agafar el bus com a mitjà de transport habitual. Vam arribar a Oudomxay, on no teníem previst fer visita però vam parar per no fer tantes hores d'autocar. Per sort nostre en aquest punt vam conèixer un grup de viatgers amb els quals hem fet bona amistat i hem recorregut junts Laos força temps. Per aquestes coses que passen no tenim foto de tot el grup, però fem menció per desitjar-los a tots molta sort amb el seu viatge i enviar una forta abraçada a la Laia, Sonia, Dorian, Emie i Julien!

Posta de sol des de la pagoda de Oudomxay.
D'aquí vam anar cap a Luang Namtha on vam viure la celebració de l'any nou de forma més intensa. Ells ho celebren durant més d'una setmana i gran part del dia el passen al carrer tirant aigua a la gent que passa sigui caminant, en moto o autocar. És entre curiós, divertit i pesat ja que et poden deixar xop en qualsevol moment, vagis amb motxilla o sense. Ja us ho podeu imaginar... Però siguem positius! El fet de tirar aigua a la gent és per treure-li tots els mals de l'any viscut i arribar al nou any ben net!

Excursió al poble d'Akha.

Remuntada al riu!

Després de les excursions fetes pel nord vam baixar una mica fins arribar a Luang Prabang. Allà gràcies a l'hospitalitat d'Emie vam poder dormir en un hotel magnífic. En aquesta ciutat destaquem els mercats nocturns on es podia trobar tots tipus de menjar i ben bo!

Representació teatral.

Fent el mico per la muntanya.

Selfie amb la Laia!! :) Gràcies per la teva companyia!

Cascades de Kuang Si

Riu preciós d'aigua cristal·lina.
La penúltima població que hem visitat ha estat Vang Vieng on vam acomiadar-nos del grup. En aquest poble es poden fer un munt d'activitats a l'aire lliure i ho vam aprofitar!

Escalada!
Finalment estem a Vientiane, la capital, per després passar cap a Tailàndia de nou! Al ser una gran ciutat no és tan maca com les altres poblacions que hem vist però té algun racó ben interessant. Aquí però estem passant moltíssima calor i al migdia no es pot sortir al carrer.

Temple Vientiane.
Be i fins aquí Laos, un país molt interessant i bonic, ple de viatgers "motxileros"! Esperem que us agradin les fotos i fins la pròxima! Com sempre no dubteu a l'hora de escriure els vostres comentaris!

Una abraçada per a tots! Salut!

1. Que guaay, la cascada es preciosa. Tornareu a pasar uns dies a Tailandia i després ja sabeu on anireu?
    Seguiu disfrutant i fent-nos molta enveja :)

1. Si la veritat que la cascada és molt bonica, amb aigues de color turquesa. I passem per Tailàndia per després anar a Myanmar (Birmània). Gràcies Isa per sempre comentar!! petons per tots els de l'arbre.

2. Aquest temps fent ruta junts a ha estat un bonic regal. Bernat, Ferran... Ferran, Bernat...�� hi ha coses que no canvien��
    Gràcies per la vostra generositat nois.
    Gràcies per les aventures, per les converses interessants, per les partides al monopoli, per ajudar-me a trobar el nord, per tants somriures... i sobretot per tanta complicitat... que cada dia era més gran!

Ja us trobo a faltar! Sou un gran equip, per mi, EL MILLOR.

Endavant!!

1. Molta sort amb el teu viatge! ha sigut molt guai haver-nos trobat! no oblidaré els passos de swing! un petoooo!

3. Aquest temps fent ruta junts a ha estat un bonic regal. Bernat, Ferran... Ferran, Bernat...�� hi ha coses que no canvien��
    Gràcies per la vostra generositat nois.

Ja us trobo a faltar! Sou un gran equip, per mi, EL MILLOR.

Endavant!!

4. Las cascadas son brutales, que zona mas bonita !! Y por fin te as sacado la espinita de la escalada Ferran jajaja...

5. Las cascadas son brutales, que zona mas bonita !! Y por fin te as sacado la espinita de la escalada Ferran jajaja...

1. jaja si por fin pude escalar aunque nunca es lo mismo sin vosotros! Nos vemos a la vuelta en las paredes :D

6. M'en alegro molt de llegir les vostres aventures nois i que us hagi agradat Laos. Veig que vosaltres també vau acabar xops durant la celebració de l'any nou, nosaltres a Battambang igual jajajaja

Molta sort en la nova aventura a Myanmar!

Molts petons i abraçades, os trobem a faltar.

Nuria i Alberto

1. Nosaltres també us trobem molt a faltar! Espero que estigueu gaudint molt dels últims dies per aquí!! una abraçada!

7. Hoooola, caram si que us heu fet esperar!. Crec que Laos es el país que més m'agrada dels que heu estat mostrant per aqui. Les fotos precioses i les postes de sol... Bernat he copiat la foto on estas sobre un tronc. Sempre t'ha agradat estar a sobre de qualsevol cosa que no fos la terra ferma :), en això t'assembles al Titus :). Estic molt contenta de que tot us vaig segons les vostres previsions, caram amb el viatge que esteu fent!!!. Una abraçada i espero que fins aviat, petons i abraçades

1. Hola Susi!! ens veiem per els vostre aniversari segur! :) una abraçada molt gran!

8. La veritat Ferran, feu molta enveja...sana enveja. Deu n'hi do l'experiència que esteu vivint. Les fotos molt maques, deuen ser els gens...hehehe
    Apa, a continuar disfrutant !!!

1. sii de tantes fotos que ha fet mon pare algo s'haurà quedat..jaja viatjar sempre és bonic! però ja queda menys per la tornada...un abraçada tieeets :)

9. Bernat,

Ara feia dies que no pujaba a l'autobus 142. Veient el mapa amb el traçat del camí que heu fet fins ara, un es queda bocabadat. La veritat es que l'experiència per la que esteu passant serà inoblidable.

Sembla que ara comences una nova etapa del viatje, sol i per la Xina. Casi na!. Que et vagi molt bé.

Gràcies per la postal que ens vas enviar des de Bangkok i per cert, abans que se m'oblidi: ¡Moltes felicitats! (encara que sigui un parell de dies tard).