dijous, 17 de març del 2016

Adéu Cmabodja

Hola a tothom família;
Ara ja feia temps que no us ensenyàvem noves fotos però també ens ha costat poder trobar bons wifi's per poder fer tota la preparatòria. Ara ens trobem a punt de canviar Cambodja per Vietnam, direcció Ho Chi Minh ( anomenada Saigon).
Durant tot aquest temps que em estat desconnectats vam visitar un munt de coses:

Siem Reap

A Siem Reap vam visitar una granja de papallones, on ens van explicar tot el procés i les diferències entre mascle i femella; en un altre dia el Bernat va poder gaudir dels famosos temples d'Angkor Wat, l'antiga capital en ruïnes on es conserva una gran extensió de terreny amb restes de palaus i temples; en alguns casos la vegetació ha crescut sobre el mateixos edificis creant un paisatge espectacular. De Siem Reap vam fer parada tècnica a Phnom Penh ( altre cop la capital) i d'allà directes cap al sud, a la gran ciutat de Sihanoukville.

Sihanoukville

Aquí vam llogar unes bicicletes i vam recórrer totes les platges (algunes semblaven sense fi), un altre dia vam aprofitar per fer una sortida amb una barca i visitar tres illes de sorra blanca on a més a més vam aprofitar per fer un banyet i fer snorkel (vam veure força coral i peixos; com "pepinos" de mar, una barracuda ben grandeta, una sèpia que voltava per allà i peixets de colors). D'aquí vam partir cap a Chi Phat un petit poble en boscos de Cardamom on vam fer una entrada des del riu amb barca (tot i que semblava que no arribaríem ja que no engegava el motor).

Chi Phat

A Chi Phat vam aprofitar per dormir amb famílies i fer excursions amb bici i un gran trekking de 30km (travessant boscos, esplanades immenses, fins arribar a la selva i veure unes cascades que per mala sort no hi havia molta aigua ja que ens torbem a la temporada seca).

Kampot i Kep

De Chi Phat cap a Kampot un altre poble de costa. Aquí vam aprofitar per visitar unes coves pel nostre compte (va ser força divertit trobar els camins per dintre), una granja del pebre (molt famós en aquesta regió, on vam aprendre els processos per obtenir els diversos pebres; blanc, vermell o negre), també vam anar a una antiga colònia francesa abandonada, que amb la boira que vam tenir li donava un toc idíl·lic per a la ocasió. I de Kampot vam anar a fer una visita d'un dia a Kep on teníem una platja per relaxar-nos i veure la posta de sol.

Ens anem de Cambodja amb un bon record i de moltes experiències, juntament amb les persones conegudes a cada indret. El pròxim destí; Vietnam, a per noves aventures i anècdotes per explicar-vos. Gràcies a tots per observar-nos sempre des de la distància.
Com sempre us deixem amb un recull de fotografies ( us ensenyaríem un munt de fotografies increïbles però no les podem pas penjar totes jeje). Fins a la pròxima :)

Una de les papellones que podíem trobar per la granja

A la granja també vam poder veure l'adorable "insecto palo"

Famosos temples de Angkor Wat

La naturalesa invaeix els temples de forma impressionant

Una de les illes que vam visitar a Sihanoukville

Aquí vam fer parada per dinar

Posta de sol des de Sokha beach

Madagascar en lluita per un turisme responsable!

Direcció Chi Phat

No era broma, semblava que ens anàvem a quedar tirats

Sortida amb bici per Chi Phat

Camins, a vegades, una mica perillosos

Trekking per la selva

Alguns es van fer un banyet de la calor que feia

Finalment el banyet amb la gent local

Phnom Bokor

Bokor Hill Station, antiga colònia francesa abandonada

Explorant les coves de Kampot

Cada cop més estret el pas

Trobada amb uns quants amics voladors de la nit

A la granja del pebre

1. Quines fotos més boniques.
    Ànims, nou país, noves aventures!! Una forta abraçada!
    Ahmet, Max i Mireia

2. Que bonic és Cambodja! Angkor una passada, però la tranquilitat de Kep i Kampot no té comparació

Pol

3. Hola guapíssims!!!!!!
    Quina alegria tornar a veure les vostres fantàstiques fotografies.Quin grapat d'aventures i vivències!!!!!!
    Amb vosaltres aprenem i descobrim moltes coses interessants.Gràcies per explicar-ho tan bé.
    En aquest viatge no esteu sols.Aquí hi ha un munt de gent que us segueix i que pregunta per vosaltres.
    Bona sortida de Cambotja i bona entrada a Vietnam.
    Seguiu gaudint molt nois!!!

Molts petons i abraçades.

Martí , Núria i Lourdes.

1. Moltes gracies per seguir el blog! Estem molt contents. Una abraçada molt gran.

4. Hola nois !!!
    Unes fotos molt maques !!!! Estem contents que ens expliqueu les vostres experiències i que estigueu gaudint del vostre viatge. Nosaltres des d'aquí amb els vostres relats, a la nostra manera, també les vivim.
    I ara a Vietnam ! Bona sort i fins aviat !!
    Montse

1. Moltes gràcies Montse!! perdona respondre tant tard però hem estat amb problemes informàtics i sense poder descansar! Aquesta és la nostre intenció que pogueu disfrutar una mica aquest viatge i que pogueu seguir-lo juntament amb nosaltres :D

5. Hola de nou, precioses fotografíes. Les d'Ankor les meves preferides, ja ho saps oi Bernat?. Be a veure si trobeu més runes i em feu fotos tan boniques com aquestes. Petonás

1. Hola susi! Be ara estem aprenent història mes recent aqui al vietnam..