dissabte, 18 de juny del 2016

Malàsia

Hola a tots i totes;
Primera entrada al blog en solitàri! He de dir que al principi fa cosa el fet d'enfrontar-te en solitàri i en un continent que no és el teu i que saps que no parlen ni la teva llengua, però el fet és que també obre moltes oportunitats a conèixer gent i al final mai et sents sol. 

Bé, Malàsia és un país totalment diferent als que he visitat fins ara, aquí la religió predominant és musulmana, així que el budisme ha quedat apartat. De Malàsia també he d'afegir que comparat amb els altres païssos és un luxe, aquí tot funciona bé i fins i tot les carreteres estàn ben esfaltades!! Es nota que és un pais més ric i que pots disfrutar d'una comoditat molt millor.

Començaré per Penang que és una illa...bé...una península ara unida per un pont.
Allà a Penang vaig estar a la zona de Georgetown, la més coneguda pel turista i motxillers.

Georgetown
Una zona amb molt d'ambient, on per la nit és monten unes paradetes al carrer amb un menjar esplèndid i després tothom es reuneix en un bar on la cervesa està molt barata; només voltar pels carrers ja té el seu encant, hi ha molta diversitat amb temples xinesos i també mesquites. Allà a Georgetown vaig poder disfrutar dels xurros com els de casa! També vaig trobar un camp de bàsquet on per la tarda vaig poder aprofitar per jugar un partidet amb la gent local, va ser molt divertit! El transoprt aquí a Malàsia està molt ben "parit" i això em va permetre arribar fins als temples de Kek Lok Si, on tenen una figura d'uns 30 metres d'alt, molt interesants.

Mesquita de Georgtown

Nens jugant a fer bombolles de sabó

Fortalesa de Georgtown

Ho havia de fer! jaja que bons eren!

Pista de bàsquet on vaig fer el partidet

Kek Lok Si Temple

Cameron Highlands
On vaig anar després de Penang, un lloc preciós i on poder disfrutar de Trekkings per la selva i veure uns inmensos camps de té, simplement molt bonic. Ademés aquí vaig tenir l'oportunitat de conèixer molta gent! on després ens vam seguir movent junts cap a les illes, me'n porto molt bon record d'aquí. I com a selva, de la millor que he vist fins ara i sembla mentida perquè està ben aprop del poble de Tanah Rata però és força profunda. Vull fer menció a una bonica gossa que ens va seguir durant dos dies de trekking, un de 11km i laltre d'uns 8km, és una campiona! (faig menció perquè aquesta gossa es va afegir al grup ja que era una gossa de carrer).

Jungle Walk

Companys de trekking; Ming, Larissa i Ole (la gosseta)

En un altre dia, Ming, Kiki

Fent de Tarzàn!!Oooh!

Terra de dracs

Camps de té

I més camps de té

Perhentian Islands
Després de l'experiència junts a Cameron Highlands vam decidir anar la gran part del grup a les illes plegats, i quines illes! Concretament vam estar allotjats a una illa que és diu Kecil, molt bonica, sorra blanca, una aigua ben transparent, una selva entre mig de platges, ambient per la nit amb jocs de focs...em va encantar, de fet em va encantar tant que vaig quedar una setmana i vaig aprofitar per fer un curs de submarinisme amb uns del grup i totalment recomanable, quina experiència, ademés ens va acompanyar una fauna marina inmensa des de el famós peix pallasso (nemo) fins a peix globus, barracudes, tortugues marines, taurons de coral... i mil espècies més de les quals vam poder disfrutar!! Llàstima que de sota l'aigua no vaig poder agafar cap foto però sempre quedarà per mi auqest record i aixó ja no m'ho treurà ningú! jeje

Kecil island, long beach

Preparats pel curs, Daniel i Larissa

Bitxos ben grans per l'illa
Fins aquí es tot, per la pròxima entrada vindrà la segona part de Malàsia juntament amb Singapur!! i també agraïr a tots aquells que m'he trobat pel camí i que m'han fet costat, sou molt bones persones i espero veure-us en un futur en els vostres països, ens trnarem a veure.

PD: M'agradaria poder penjar totes les fotos però en tinc tantes...

Fins la pròxima! un petó per tothom! Ja queda poc per acabar el viatge!

5 comentaris:

  1. Ohhh quina pasada! Quants bitxos has vist tiu, ojalá haguessim sigut allà amb tú... per cert quines pintes de hippi portes jajajaja

    Una abraçada molt forta de la Nuria i jo :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. ooh!!! q guay que sempre comenteu!! :) ja...amb vosaltres hagués sigut molt divertit!! ja...ho sé jaja quan torni ja veuré que faig amb el cabell!!

      Ens veiem aviat bonics!! una abraçada i un petonàs als dos!! i cuideu-vos molt! :D

      Elimina
  2. Nihao Ferran!!!!
    Esperem que vagi molt bé el teu viatge en solitari per Malàisia. Per les fotografies sembla que sí.
    T'envio molts records del Bernat des de Xina. Va estar a Xangai i ara està a Pequín. Ahir va visitar la Gran Muralla i demà la plaça de Tiananmén i la Ciutat Prohibida. Canvia de ruta i ara farà Xi'an,Astana,Moscou,St.Petersburg i Tallin.
    Xina té molt limitat la comunicació i no pot penjar res al blog, Ja ho farà quan pugui.
    Des part del Bernat una forta abraçada per a tothom!!!!!
    Bé Ferran cuida't molt i gaudeix al màxim.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola hola!! Moltes gràcies, ara ja he sortit de Malàsia i sóc a Singapur i la veritat que per aquí tot molt bé.
      Gràcies per dir-me alguna cosa sobre el Bernat, ja començava a preocupar-me. Com us comuniqueu amb ell? M'alegra saber que tot li va bé. Doneu-li ànims de part meva i una forta abraçada! Espero que li vagi tot perfecte! :D una abraçada!!

      Elimina